🇳🇴 Norsk nettbutikk med rask levering! Alle Kjøkkenhjelpere er tilgjengelig på lager og sendes omgående 🚛💨

Salgsbetingelser

Partene

Selger er Kjøkkenhjelper Norge AS, kundeservice@kjokkenhjeper.no, telefonnummer 94868508, organisasjonsnummer 931098462, og betegnes i det følgende som selger/selgeren.

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

Betalingen

Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen.

Per i dag kan du betale med kort gjennom Stripe eller Vipps eller bruke Klarna for å bruke delbetaling eller faktura løsning. 

Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Ved betaling med faktura, blir fakturaen til kjøperen utstedt ved forsendelse av varen. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er på minimum 14 dager fra mottak.

Kjøpere under 18 år kan ikke betale med etterfølgende faktura.

Levering

Levering er skjedd når kjøperen, eller hans representant, har overtatt tingen. 

Vi sender varene samme dag eller dagen etter. Leveringen pleier å ta circa 4-5 arbeidsdager, men det kan ta litt kortere eller litt lengre leveringstid.

Etter at du fullfører kjøpe for du automatisk tilsendt en sporingsnummer.

Du kan spore dine sendingene på følgende nettsider:

- for barnemøbler vennligst benytt TNT/ FedEx sin nettside: https://www.tnt.com/express/no_no/site/home.html

- for barne tilbehør vennligst benytt Bring sin nettside: https://www.bring.no/

Angrerett

Vi forstår at det å kjøpe kvalitetsbarnemøbler eller annet barneutstyr på nett kan være en stor investering for familien din, og vi ønsker å gi deg trygghet når du handler hos oss. Derfor har vi oppgradert våre returbetingelser for å gi deg en enda bedre kjøpsopplevelse.

Vi tilbyr 14-dagers returrett fra mottatt tidspunkt, og hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med kjøpet ditt, vil vi refundere varens totale verdi, bortsett fra leveringskostnader. Det betyr at hvis du ønsker å returnere en vare, vil du få full refusjon for varens pris. For å returnere en vare må den være i samme stand som da du mottok den, ubrukt eller uten merker, og i originalemballasjen.

For å starte returprosessen kan du enkelt kontakte vår kundeservice gjennom kontaktskjema eller på e-post kundeservice@kjokkenhjelper.no, og vi vil sende deg en returetikett. Deretter er det bare å levere produktet til nærmeste post i butikk.

Vi vil varsle deg så snart vi har mottatt og inspisert returvaren. Etter det vil du automatisk motta tilbakebetaling med den opprinnelige betalingsmåten. Vær oppmerksom på at det kan ta 1-3 dager for banken eller kredittkortselskapet å behandle og legge ut refusjonen.

Vi ønsker at du skal være 100% fornøyd med kjøpet ditt, og hvis du har noen spørsmål eller bekymringer om returprosessen, kan du alltid kontakte vår kundeservice på kundeservice@kjokkenhjelper.no. Vi er her for å hjelpe deg med å gjøre kjøpet ditt så enkelt og bekymringsfritt som mulig.

Mangel ved varen - kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist

Hvis det oppdages en mangel ved varen, må kjøper gi selger beskjed innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget. Vi ber deg vennligst inspisere varen umiddelbart etter at du har mottatt den. Hvis det oppdages feil eller mangler i emballasjen eller produktet, ber vi deg kontakte oss og sende et bilde av feilen. 

Vi vil deretter hjelpe deg med å finne en løsning. Hvis det kun er en del som er feil, kan vi erstatte denne. Hvis skaden er vesentlig, kan vi sende et helt nytt produkt. Hvis du heller ønsker å bruke angreretten, vil du få pengene tilbake. 

Du har opp til 2 måneder etter at feil eller mangler er oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, til å reklamere. Det er viktig å reklamere så snart som mulig for å unngå eventuelle forsinkelser i behandlingen av saken. Vårt mål er å sikre at du er fornøyd med kjøpet ditt, og vi vil gjøre alt vi kan for å løse eventuelle problemer så raskt og effektivt som mulig.

Konfliktløsning

Når du handler hos Kjøkkenhjelper.no, får du ett års produktgaranti på alle produktene og to til fem års reklamasjonsrett i henhold til forbrukerkjøpsloven.

Produktgarantien dekker kun feil som skyldes produksjonsfeil og som fantes på produktet ved levering. For at produktgarantien skal gjelde, må produksjonsfeilen påvises og konstateres av Kjøkkenhjelper.no. Avhengig av situasjonen kan du bli tilbudt en kostnadsfri reparasjon, et nytt produkt eller redusert pris. Garantien gjelder ikke hvis feilen skyldes andre faktorer enn produksjonsfeil eller om du selv har forårsaket skaden.

Hvis du ønsker å reklamere eller gjøre produktgarantien gjeldende, ber vi deg kontakte vår kundeservice via vår kontaktskjema. Vi vil be deg om å beskrive feilen på produktet og sende oss tydelig bildemateriale som dokumenterer feilen, slik at vi kan hjelpe deg videre i prosessen. Vi vil refundere beløpet så snart som mulig etter at vi har mottatt og registrert det defekte produktet på vårt lager.

Kjøkkenhjelper.no vil selvfølgelig dekke kostnadene for returfrakten hvis du hevder produktgarantien eller reklamasjonsretten.